Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe to nie tylko proste długopisy, firmowe kubki i kolorowe smycze na klucze. Możliwości jest naprawdę wiele! Mimo iż firmy sięgają po nowe technologie w promowaniu swojej marki, to warto pozostać także przy takich prostych, tradycyjnych działaniach marketingowych, jakim są gadżety reklamowe. Niewielkie przedmioty mają tak naprawdę wielką moc. Stają się instrumentem budowania marki. Muszą być jednak elementem spójnej koncepcji reklamowej – mają kojarzyć się z daną firmą poprzez kolorystykę i nadrukowane logo.
Dzięki temu w głowie klienta zaczyna zakotwiczać się świadomość o istnieniu danej marki.
Gadżety firmowe jako instrumenty budowania wizerunku
Każda firma musi zadbać o to, by klienci nie tylko dowiedzieli się o istnieniu danej marki, ale i stworzyli w swoich głowach jej odpowiedni obraz. W budowaniu wizerunku firmy pomagają właśnie gadżety reklamowe. Takie przedmioty są szczególnie istotne w przypadku firm, które zamiast namacalnych produktów, oferują usługi. Wtedy gadżety firmowe stają się czymś namacalnym, co klient może zobaczyć, dotknąć i zatrzymać.
Długopis czy notes z logo danej firmy może towarzyszyć klientowi codziennie, przez co firma zakotwicza się w umyśle danej osoby. Takie gadżety firmowe pełnią także rolę upominku, a więc będą wywoływać pozytywne skojarzenia z daną firmą. Lubimy przecież dostawać prezenty… A nawet taki mały podarek sprawia, że firma zyskuje w oczach klienta. To dobry sposób na budowanie przyjaznych relacji i zachęcanie do długofalowej współpracy.
Komu podarować gadżet reklamowy?
Firma, która zdecyduje się na zamówienie konkretnych gadżetów reklamowych powinna zaplanować ich właściwe rozdysponowanie.
Komu warto podarować taki gadżet reklamowy? Chociażby firmowy notesik, kubek, pendrive czy płócienną torbę? Przede wszystkim lojalnym lub potencjalnym klientom firmy, kontrahentom i partnerom biznesowym. Pamiętaj, że wybrane gadżety reklamowe nie mogą być przypadkowe – mają kojarzyć się z firmą i wywoływać skojarzenia pozytywne. Dostosuj wybór akcesoriów do danej branży. Jeśli firma trudni się sprzedażą artykułów gospodarstwa domowego, może być to brelok w kształcie garnuszka, a jeśli jest to księgarnia, mogą być to ciekawe zakładki do książek. Gadżety powinny mieć dobrze dobraną kolorystykę i być oznaczone firmowym logo.
Kiedy rozdawać gadżety firmowe?
W jakich sytuacjach gadżety reklamowe okażą się trafionym podarkiem? Drobne dadżety reklamowe warto podarować przy nawiązywaniu współpracy, dla nowych pracowników, na targach, konferencjach, szkoleniach, festynach oraz z okazji świąt. Warto, by gadżety firmowe były nie tylko ładne, ale i praktyczne, przez co potencjalny klient będzie stykał się z tym przedmiotem na co dzień. Długopis wrzucony do torebki, użyteczny pendrive czy brelok przywieszony do kluczy spełni swoje zadanie – nie da zapomnieć o danej firmie.
usługa infolinii infolinia oferujemy usługi Torby do sublimacji